środa, 8 maja 2013

Informacyjnie



Dobra, ludzie. Wiem, że miał być rozdział. Kaori się leni i nic jej się nie chce, poza tym koniec roku się zbliża, były testy gimnazjalne, w których w tym roku brałam udział i naprawdę urwanie dupy na każdym polu. Ale ja do was wracam z zapewnieniem, że nie zamierzam porzucać bloga, tylko po prostu notki będą się pojawiać dość rzadko, oraz z pytaniem.
Jako, że jeden mój blog SasuNaru już zawiesiłam, a nie chcę tego zrobić z kolejnym, postanowiłam zmienić postacie. Mianowicie wszystkie postacie zostaną zamienione na moje własne i żadna z nich nie będzie miała nic wspólnego z Naruto. Na "bez skrzydeł" naprawdę mi zależy, dlatego nie chcę go porzucić, a wiem, że niedługo nie będzie mi się chciało tego pisać ze względu na ową parkę. I oto jest moje pytanie: Co o tym myślicie? Robić z tego własne opowiadanie, czy pisać do momentu, w którym mi się to nie znudzi, a potem zostawić was w wiecznej niewiedzy?

5 komentarzy:

  1. Jeśli wygodniej będzie pisać Ci własne opowiadanie o wymyślonych przez siebie postaciach, to ja nie mam nic przeciwko :) Bardzo lubię tę historię i nie będzie mi przeszkadzał fakt, że nie będzie ona już dotyczyła bohaterów "Naruto". Z pewnością przyzwyczaję się do nowych charakterów.
    Życzę Ci dużo weny, czasu na pisanie i powodzenia w tworzeniu całkowicie własnego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    bardzo bym chciała czytać dalej tą historię związaną z postaciami z „Naruto”,a le jak kiedyś miałoby Ci się znudzić i pozostawić nas biednych czytelników w nieświadomości.... to podziękuję... więc jeśli wolisz pisać to opowiadanie z własnymi pomysłami to jestem za...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie podejście "dopóki mi się nie znudzi" nie jest zdrowe dla pisarza-amatora, dlaczego? Bo to sprawia, że czegoś nie kończysz, że pisanie nie jest przyjemnością, że to co tworzysz Cię nie zadowala, więc lepiej pobaw się z własnymi postaciami - nie będzie Cię trzymał żaden kanon, nie będzie granic, będziesz mogła tworzyć wszystko, co tylko dusza zapragnie.
    [dzikie-anioly]

    OdpowiedzUsuń

  4. Hej! Nominuje Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu: http://love-fairy-tail.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Toshiko-chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wrzesień a tu cisza.... Ktoś tu ma nas w nosie! A bez Naruto to już nie to samo...

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty